top of page

Nossolar Group

Public·589 members

[[[SPORT]!!!!]] Tromsø Storm Frøya på tv 15.10.2023

for 7 døgn siden — Men fredag er det klart for storkamp mot Kongsberg Miners. Tromsø Storm slo tilbake med storseier dagen etter 22. sep. 2019 — Tromsø Storm ...

Tromsø Storm Fyllingen på tv 14/10/2023 Gratis «Flinke folk for 1 døgn siden — Tromsø Storm Fyllingen på tv 14/10/2023 Gratis «Flinke folk fader fort» hvis man ikke har kjemien i orden. Eric Gilchrese i grønt og Lars ... [[SPORT TV>>]***] Bærum mot Tromsø Storm på live 7 oktober 2 6. okt. 2023 — [SPORT TV>>]***] Bærum mot Tromsø Storm på live 7 oktober 2023 Baerum vs Tromso Storm H2H. « Back | Yesterday | Today | Live | My Games ... BLNO, menn TV 2 Play. Fyllingen - Asker Aliens · TV 2 Play. Tromsø Storm - Oppsal. Sendinger Ammerud - Frøya. BLNO, menn. Fra Apalløkka idrettshall og kampen mellom ... Frøya Basket 17. sep. 2011 — Dermed endte kampen 72-81, et sluttresultat som kan se svært stort ut, men som absolutt ikke gir et riktig bilde av kamputviklingen underveis, i ... (Live HD@@) Nidaros Jets mot Frøya på tv 8 oktober 2023 for for 7 døgn siden — Men fredag er det klart for storkamp mot Kongsberg Miners. Tromsø Storm slo tilbake med storseier dagen etter 22. sep. 2019 — Tromsø Storm ... Tromsø Storm tok i mot Bærum Basket i Tromsøhallen i ettermiddag. Anført av landslagsduoen Stian Mjøs og Sjur Dyb Berg tok gjestene kommandoen i kampen fra start. Storm slet med å kontrollere spesielt disse to før pause og lå faktisk under med 41-33 ved pause. En kanonbra tredjeperiode av hjemmelaget, der de vant hele 26-12, gjorde at Johannes Rydningen Lange & Co. tok over føringen i kampen. De fortsatt i samme spor i siste periode, men når de ledet med 13 poeng få minutter før slutt ble trener David Torrescusa kanskje litt for ivrig med å gi ungguttan sjansen. Bærum grep sjansen og klarte å gjøre ting litt nervepirrende det siste halvminuttet. Heldigvis klarte guttan og ro i land en ny seier, og vant til slutt 80-74. Dermed tok guttan sin fjerde seier på rad og deler førsteplassen på tabellen med ubeseirede Frøya. Nyheter I tillegg har Tromsø Storm, Centrum Tigers og Frøya hver sin førsteplass i lagstatistikkene. Det svingte av det av TV 2-sendte oppgjøret i Frøya Arena, der ... Johannes Rydningen Lange & Co. har en veldig tøff helg i vente når de gjester Bergen og møter Fyllingen og Frøya. Først møter de Fyllingen lørdag, som er tippet av mange til å vinne i år. Så langt har de vært veldig rammet av skader på nøkkelspillere, men forrige helg var de nesten fulltallig når de vant to kamper i Oslo. Søndag venter Frøya, som topper tabellen i lag med Storm men med en kamp mindre spilt. Dette blir en tøff test for det nye Storm-laget. To kamper i Bergen er alltid tøft, men vi håper guttan kan fortsette sin fine utvikling og kanskje overraske litt. Tromsø Storm mot Fyllingen på live 14 oktober 2023 Se på TV for 1 døgn siden — Asker Aliens vs Tromsø Storm (K) Seriekamp i BLNO serien. Kom å Fyllingen – Asker Aliens på TV 26 Live Stream - tid, ... Avtaler med de største partnerne, våre hovedsamarbeidspartnere, ble reforhandlet og forlenget – Bedriftssystemer, Coop Nord, Hermes, Jekta Storsenter og Pizzabakeren, samtidig som Sparebank 1 Nord-Norge kom inn både som ny hovedsamarbeidspartner på det kommersielle og gjennom et nytt samarbeid med Samfunnsløftet. I tillegg fikk klubben igjen uvurderlig støtte fra Trond Mohn, og mange andre mindre samarbeidspartnere. Frøya – Tromsø Storm på TV & Live Stream - tid, kanal | Se Frøya – Tromsø Storm på TV og Live stream. TVkampen gir deg full oversikt med tidspunkt, TV-kanal og live stream. Sammen gjorde alle disse det mulig for klubben å fortsette satsingen og spill i ligaen. Dette var ikke bare utrolig viktig for A-laget, men også for breddetilbudet i byen. Storm, både klubben og spillerne, er viktig for breddesatsningen i Tromsø Storm Ungdom og de andre basketklubbene. Arbeidet klubben har gjort mot barn og ungdom de siste 20-25 årene, kan nå – spesielt gjennom Samfunnsløftet – vokse videre i en tid der aktiviteter for barn og unge blir mer og mer viktig. Klubben er stolt og glad for den fantastiske støtten. Forlater Storm etter tre årEtter tre år i Tromsø Storm reiser Nicholas Phillip (24) hjem til Bergen. Publisert: Publisert: 15. mai 2015Denne artikkelen er over åtte år gammelTROMSØHALLEN: Bergenseren har de tre siste sesongene kombinert psykologistudier på Universitetet i Tromsø kombinert med basketballspill for Tromsø Storm. Nå er det klart at Phillip reiser hjem til Bergen og igjen skal spille for Frøya Basket. – Det er et tøft tap for oss, men Nich(olas) må prioritere sine ting. Uten den kunne klubbens videre drift stått i fare. Ekstra artig er det å se et nytt og ungt Storm-lag prestere godt i høst, og ikke minst å se hvor godt det gror i breddebasketen. Aldri før har det vært så mange spillere i yngre rekker, og aldri har aktiviteten vært større og bredere enn nå. Det jobbes hardt i Tromsø Storm og Tromsø Storm Ungdom. Det lover godt for fremtiden. Les også sak i iTromsø (+). Alt jeg kan gjøre er å takke han for de tre årene og ønske han lykke til videre. Jeg håper at jeg har gjort han til en bedre basketballspiller. Det var synd vi ikke greide å beholde ham, men slik er situasjonen, sier Storm-trener Kenneth Webb. – Jeg har fått gjort veldig mye siden jeg kom opp hit. Jeg har vunnet serien med Tromsø Storm og tatt bachelorgrad i psykologi. Jeg har også vokst mye som spiller og blitt kjent med mange folk og fått nye erfaringer. Så det er et litt bittersøtt farvel, sier Nicholas Phillip til iTromsø. – Tok for lang tidGrunnen til at Phillip forlater er flere. – Tilbudet fra Frøya (Basket) var veldig bra og det var litt mangel på progresjon i forhold til samtalene med Storm. Vi har ikke kommet noe lengre siden vi begynte dialogen for en måned side, mens Frøya har ringt hver uke og vært veldig konkret i forhold til hva de kunne tilby. De har ny fulltidstrener (Brent Hackman), ny hall og mangler kun én spiller for å ha full stall til neste år. Ambisjonene er å kjempe i toppen, så jeg har veldig troa på prosjektet, sier 24-åringen. Veteranen Peter Bullock er også med videre, mens Phillips bestekompis Arne Ingebrigtsen, vurderer om han skal ta ny sesong i Tromsø eller returnere til Bergen han også. – Vi er såpass gode venner at jeg respekter hans valg uansett. Jeg kommer ikke til å drive noe lobbyvirksomhet for å få han til Bergen. Han vet hva som er i Bergen og trenger ikke å lokkes. BLNO, menn: Frøya - Tromsø Storm | TV 2 Play ... Frøya og Tromsø Storm i kvartfinalen av sluttspillet i BLNO, menn. Tilgjengelighet. Tilgjengelig lenger enn ett år. Følg lagene. Frøya. Søn. 16:55. Frøya.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

Nosso Lar transp.png
bottom of page