top of page

Nossolar Group

Public·594 members

Hongarije Servië kijken live 14 oktober 2023 Live

Poule D: Hongarije, Servië, Israël, Slovenië De vier poulewinnaars plaatsen zich ... Live kijken? Alle wedstrijden van het EK zijn live te zien via tv.len.eu ...

Livestreams Livestreams. Op dinsdag 12 september wordt de BetCity Eredivisie Kijk vanaf 19.00u hieronder live mee! Bekijk de livestream. Accepteer (meer) cookies om ... Is er voetbal vanavond? Vlag Hongarije. Vlag Servië. -. -. Hongarije · Servië · Ziggo Sport Docu. Morgen. 12:15. Eredivisie Vrouwen. Logo Excelsior. Logo Feyenoord. -. -. Excelsior ... Heb je iets gemist? Geen zorgen, je kan binnen 7 dagen ook bijna alles terugkijken via Ziggo GO. Houd er wel rekening mee dat je Ziggo GO in het buitenland alleen mag gebruiken voor een periode van maximaal 3 maanden en je in Nederland moet wonen. De regelgeving van april 2018, waarin staat dat alle onlinediensten zonder blokkades overal binnen de EU beschikbaar moeten zijn, geldt alleen voor EU-lidstaten. In welke landen kan ik Ziggo GO kijken? De Europese Unie bestaat tegenwoordig uit 27 lidstaten. Frankrijk na simpele overwinning op Ierland vrijwel zeker 8 sep 2023 — Oud-Ajacieden Dusan Tadic en Nemanja Gudelj leden met Servië in eigen huis een gevoelige nederlaag tegen Hongarije. Door het verlies tegen de ... EK waterpolo (m), plaats 9-12: Nederland-Servië - Poule D: Hongarije, Servië, Israël, Slovenië De vier poulewinnaars plaatsen zich Live kijken? Alle wedstrijden van het EK zijn live te zien via tv.len.eu ... Uitslag Duitsland - - Servië live - 10 september 2023 10 sep 2023 — [LIVE] Volg de Duitsland Servië uitslag live en het resultaat van de wedstrijd met onze Livescore basketbal bekijken. Bekijk de andere com ... Zuid-Amerika (5) Live voetbal Stand Eredivisie 2023/2024 Meest gelezen 5 Van Gaal trapt gaspedaal vol in: binnenkort gesprek over onmiddellijke transfer naar Ajax do 12 oktober, 21:49 12 okt. 21:49 Van Dijk: 'Nee, ik ga niet tien procent van mijn salaris inleveren' do 12 oktober, 14:24 12 okt. 14:24 'Ik vertrok bij Ajax vanwege de A12 en de A2, het irriteerde me enorm' do 12 oktober, 11:13 12 okt. ' Gisteren, 20:02 Koeman verrast tegen Frankrijk met basisplaatsen voor Hartman en Veerman Gisteren, 19:30 3 Ajax-exit aanstaande: 'Zijn rol is uitgespeeld, het is helemaal klaar' Gisteren, 19:16 Nederland - Frankrijk op tv: op welke zender van NPO is de wedstrijd te zien? Gisteren, 18:41 'Als je zijn invalbeurt tegen AZ zag, dan heeft hij geen recht op een basisplaats' Gisteren, 18:33 Mike Verweij komt met 'heel groot nieuws' over Ajax: 'Het is een uitgemaakte zaak' Gisteren, 17:59 Uithaal naar René van der Gijp: 'Hij is een psychopaat en manisch depressief' Gisteren, 17:52 16 Vermoedelijke opstelling Oranje: Ronald Koeman kiest voor twee basisdebutanten Gisteren, 17:16 10 Fabrizio Corona wijst Roma-speler aan als vierde gokverdachte, Zaniolo en Tonali komen met eerste reactie Gisteren, 17:04 Johan Derksen veegt vloer aan met Oranje-sterkhouder: 'Krachteloos piepeltje, waait met alle winden mee' Gisteren, 16:23 7 'PSG mag Xavi Simons komende zomer niet verkopen door speciale PSV-clausule' Gisteren, 15:43 Xavi Simons ongekend populair in Duitsland: naam van RB Leipzig-smaakmaker verschijnt in bijzonder lijstje Gisteren, 14:52 Ergernis over interview met Maurice Steijn: 'Ik had gezegd: rot jij even lekker op man' Gisteren, 14:44 Orkun Kökçü wordt beloond voor schitterend moment op 2 september Gisteren, 13:58 Barcelona grijpt in na blessuregolf: padel-verbod voor Frenkie de Jong en teamgenoten Gisteren, 13:51 Dit nieuws haalde FCUpdate niet: '99 zweepslagen voor Cristiano Ronaldo' Gisteren, 13:27 Italiaans gokschandaal breidt zich verder uit: nog eens tien Serie A-spelers verdacht Gisteren, 12:54 Wilfred Genee moet iets van het hart in gesprek met Driessen: 'Ik vind het niks' Gisteren, 12:37 Schotse media wijzen naar Nederlandse arbitrage: 'Die minachting van Gözübüyük... In deze landen kijk je naar hartenlust Ziggo GO: België, Bulgarije, Cyprus (Griekse deel), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden. En ook deze 8 vakantiebestemmingen horen bij de EU en kijk je dus met Ziggo GO: Martinique, Mayotte, Guadeloupe, Frans-Guyana en Réunion, Saint-Martin (het Franse deel van Sint-Maarten), Madeira, de Azoren en de Canarische Eilanden. Let op: niet alle landen in Europa maken deel uit van de EU. Voetbalnieuws, live voetbal, uitslagen, transfers en meer! - FCUpdate. nl Voetbalnieuws, live voetbal, uitslagen, transfers en meer! - FCUpdate. nl Marciano Vink ziet één Oranje-speler die 'superblij' is na duel met Frankrijk Vandaag, 01:42 Kraay verklapt opvallende uitspraak van twee Feyenoorders op parkeerplaats Ajax Vandaag, 01:11 1 Headlines gaan verder onder video Mbappé kan zijn ogen niet geloven en maakt Dumfries belachelijk Vandaag, 00:59 Jan Joost van Gangelen ziet opvallende beweging Reijnders: 'Mag ik het nog eens zien? ' Vandaag, 00:35 Van Hooijdonk: 'Hij is onderschat geweest, topclubs hebben zitten slapen' Vandaag, 00:22 Hans Kraay is na jaren overtuigd: 'Hij moet uit de basis, hij is niet meer mijn man' Vandaag, 00:15 Van Hooijdonk wijst twee Oranje-spelers die 'echt geweldig waren' Gisteren, 22:57 Oranje krijgt na nederlaag ook slecht nieuws uit Dublin Gisteren, 22:43 Oranje wacht cruciaal duel in Athene na masterclass van Kylian Mbappé Gisteren, 22:41 23 Politie pleit voor vergaande landelijke maatregel na AZ - Legia Warschau Gisteren, 22:18 Van der Vaart verrast bij aanwijzen van hoofdschuldige na doelpunt Mbappé Gisteren, 21:50 4 Kauwgom kauwende Oranje-debutant wekt woede: 'Een schande, meteen wisselen' Gisteren, 21:28 9 Van der Vaart deelt tussen neus en lippen door sneer uit aan Ajax Gisteren, 21:18 Ongemakkelijk moment voor Frankrijk tijdens volkslied in ArenA Gisteren, 20:55 Van der Vaart: 'Hij heeft in principe alles, maar het gaat allemaal net een tikkeltje te traag' Gisteren, 20:32 Van der Vaart: 'Hij is op dit moment de beste optie en dat is best wel tekenend' Gisteren, 20:14 'Diep in zijn hart wil hij bij Ajax blijven, maar als ze zo met hem blijven omgaan... Tv-kijken in het buitenland met Ziggo GO Tv-kijken in het buitenland? Met de Ziggo GO app kijk je tv via internet ✓ In de EU ✓ Live Nederlandse tv ✓ Terugkijken ✓ Films en series. ((Livestream**)) Montenegro Bulgarije kijken live 10/09/2023 10 sep 2023 — Servië Nationale Voetbalelftal 13 uur geleden — [LIVE KIJKEN] Montenegro Bulgarije kijken kijken live stream 17 45 uur: Hongarije tegen ... [live sport<] Noorwegen Georgië kijken 12 september 2023 1 d 12 sep 2023 — Live Noorwegen - Georgië stream kijken Spanje - Cyprus Dinsdag 12 s. 45 uur: Bulgarije tegen Servië, Hongarije tegen LitouwenGroep J: 20.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

Nosso Lar transp.png
bottom of page